Mikołaj Winkiel
Tony Hawk
Temat szkolenia: Social Media jako kopalnia wiedzy o markach, produktach i pracodawcach

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Miejsce: Collegium Da Vinci (sala A004)
Data: Creative Day, 21.03.18, 17:20-17:50
Moduł:

 ?
Podoba Ci się festiwal boss?
Zapisz się na bezpłatne wykłady i prelekcje w Twoim mieście!
SPONSORZY I PARTNERZY festiwalu
Chcesz wspomóc nasz festiwal jako sponsor lub patner?
Dołącz do ekipy festiwalu
Festiwal organizują studenci tacy jak Ty.
Misją Studenckiego Forum Business Centre Club jest kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych Polaków. Swoimi działaniami inspirujemy, edukujemy oraz motywujemy młodych ludzi pokazując, że aktywność, odwaga i własna inicjatywa są drogą do osiągnięcia sukcesu.

Chcesz zacząć robić wielkie rzeczy? Dołącz do nas!
Kontakt w regionie
Tomasz Simborski
Koordynator Festiwalu Biznesu BOSS
e-mail: t.simborski@sfbcc.org.pl
Organizator
sfbcc
Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club
ul. Plac Żelaznej Bramy 10
00-136 Warszawa
tel. (022) 582-61-17
kontakt@sfbcc.org.pl
partner technologiczny
nazwa.pl
wdrożenie
stromski.pl
projekt graficzny
moreplease.pl